大會演講│與羅恩同在一室


與羅恩同在一室

「在70年代初期,我有榮幸與羅恩同在一室,當他在提供一系列的演講,關於組織的技術。那令我永生難忘! 

我可以從親臨現場的經驗告訴你,聆聽LRH大會演講,就跟羅恩同在一室的感覺非常的接近。光是因為這個原因,我高度建議你聆聽大會演講!

大會給我的知識對生活至關重要。生活的一切變得正向因為我擁有這些工具。例如:雖然我已邁入70大多數的人退休去了我獲得我的房地產執照,初次參加國家考試就通過,並且展開新的職業生涯!」
— 莫莉

「檢視所有的問題後,我們發現,只要溝通在某個地方瓦解了,
問題就會變成問題。溝通線一中斷,問題就誕生了。
只要切斷一條溝通線,你就給自己製造了一個問題。」


L. 羅恩 賀伯特
聯合大會》


© 2019 CSFSO. All Rights Reserved. Grateful acknowledgement is made to L. Ron Hubbard Library for permission to reproduce a selection from the copyrighted works of L. Ron Hubbard. The Golden Age of Knowledge Logo and LRH are trademarks and service marks owned by Religious Technology Center and are used with its permission. Services relating to Scientology religious philosophy are delivered throughout the world exclusively by licensees of the Church of Scientology International with the permission of Religious Technology Center, holder of the SCIENTOLOGY and DIANETICS trademarks.

留言